Головна
Колектив
Новини
Для батьків
Навчання
Досягнення
Символіка
Події
Співпраця
Галерея
Контакти
Посилання
Домашні завдання
Предмет 5 клас 6 клас 7 клас 8 клас 9 клас 10 клас 11 клас
Укр. мова 5а, 5б: §36, вивчити правила. № 292, 294; §38, №300, 303. 6а, 6б: §45, вивчити правила. №377; §46, вивчити правила, №378, 379;
: §41-§43 №346, 347, 352, 353, 354
§32-33; №333, 342, 341 §19–25(повторити) №7, с.83; №2, ст.91
Підготуватися до заліку по СПР
Підготуватися до заліку за розділами «Фонетика», «Орфографія»;
написати твір.
Укр. літ. Прочитати с.128-136 : c.122-130 читати; відповідати на запитання Підготувати ОК та усну розповідь за творчістю Т. Шевченка. Письмовий аналіз «Причинна», «Думи мої..», «Іван Підкова», «Тарасова ніч» Підготувати усну розповідь за творчістю І. Багряного та цитатну характеристику Г. Многогрішного. Читати та аналізувати «Зачарована Десна», «Україна в огні»
Зар. літ. Прочитати роман «Полліанна» c.191-228. Скласти план Прочитати повість В.Короленка «Сліпий музикант». Вивчити напам’ять вірші :
Р.Бернс. «Моя любов – рожевий квіт» (с.182);
К.Симонов. «Чуєш… Ти чекай мене…» (с.185).
Відповісти на запитання 17, 18, 19 (с.177) (за трагедією В.Шекспіра «Ромео і Джульєтта»).
Читати глави з роману Сервантеса «Дон Кіхот» (с.185).
Прочитати повість О.де Бальзака «Гобсек» і
1.Скласти цитатну характеристику образу Гобсека;
2.Опрацювати статтю підручника с.173-175.
Читати роман Ф.Достоєвського «Злочин і кара». Прочитати роман А.Камю «Чума».
Дібрати цитати до характеристики образів твору.
Англ. мова Група Бутусової
: Student’s Book: с.50, впр.1-5
Група Гуриненко
5 клас
1.S.B. p. 52 Ex. 1–4
2.W.B. p. 48 Ex. 1–2
3.Вивчити всі слова у підручнику с.109,102 до теми «Погода»
4.Слова у словнику
Групи Куклінської
: Students` Book: с.51-53 (читати і перекладати тексти, виконувати завдання) WB: с.47-48
Групи Козачок
Усно та письмово вивчити дієсл. Catch-fall
Групи Куклінської
6а, 6б :
1.Проектні роботи
2.Across Cultures 3: SB с.60-61
3.Study Corner 5: SB p.62
4.Language Check 5: WB p.60
5.Reading Corner 3: WB p.58-59
Група Ящук
: St.b с.63-65 повторитти лексику, с.66 - впр.1 (лексику перекласти ) с.66 впр.2 (переклад тексту) та впр.3,4 (відповісти на запитання)
: Модуль 4-повторити лексику та граматичні структури
St.b – с.53 впр.1 (слова в словник)
St.b – с.54 впр.1 (переклад текста)
Група Москальцової
бб:
1.Вивчити всі слова за 5 модуль;
2.Текст про Лондон – вивчити;
3.Повторити граматику Past Simple and Past Continuous, виконати вправи;
4.Домашнє читання англійської книги.
Група Бутусової
: Student’s Book: с.58, впр.1-6 с.56-57, вивчити перекладені слова
7б: Student’s Book: с.58, впр.1-6
Група Гуриненко
7 клас:
1.S. B. p.59,60 (Вивчити слова)
2.S.B. p.62 Ex. 2,4,6
3.W.B. p.75,58,59 (всі вправи!!!)
Група Козачок
: WB p.44-45;p.88 Mod-4
Група Бутусової
8а, 8б: Student’s Book: с.58, впр. 1-5 с.56-57, вивчити перекладені слова
Група Гуриненко
8 клас :
1.S.B. p.31 (чит. та перекл.; вивчити всі нові слова)
2.W.B. p.65 Ex. A,B
3.W.B. p.66 Ex. A–F (на повторення)
Групи Москальцової
:
1.Підготувати проект S.B p.57, ex.8;
2.Вивчити всю лексику за 5 модуль;
3.Домашнє читання англійської книги.
Групи Куклінської
:
1.Across Cultures 3: SB с.56-57
2.Проектні роботи: «Прикраси у різних культурах» або «Опис відомої людини»
3.Reading Corner 3: WB p.54-55
4.Study Corner 5: SB p.58
5.Language Check 5: WB p.56

1.Across Cultures 3: SB с.56-57
2.Проектні роботи: «Прикраси у різних культурах» або «Опис відомої людини»
Група Гуриненко
9 клас:
1.S.B. p.56–57 Ex.3,5,6,7, 8 (написати історію за планом)
2.W.B. p.48–49 Ex.1–7
3.W.B. p.51 Ex.1–4
4.Вивчити всі слова W.B. p.112–113; S.B. p.123!!!
Група Ящук
9а,б,в:
ST.b c.125 (написати у словник ,перекласти ,вивчити перший стопчик)
St.b с.72-73 впр.1,2,3,5,6,9,12,13.
Група Козачок
: с.148(слова); с.149(переказ); с.301(розповідь)
Група Москальцової
9б, 9в:
1.S.B p.124 вивчити слова;
2.Написати офіційний лист- запит S.B p.69, ex.9
3.W.B. p.64 -66
4.Домашнє читання англійської книги
Група Бутусової
10 клас:
Workbook: с.64-65 Student’s Book: вивчити слова с.60, описати будівлі с.60 (фото a, b, c, d)
Група Москальцової
11 клас:
1.S.B p.49, ех. 4–9, р.50-53, p.137 вивчити слова;
2.W.B. p.54-55; МW.B. p.118, ех.9,10;
3.Лексичний мінімум до ЗНО «А», «В» вивчити.
Франц. мова Групи Троян
c.121, текст читати, перекладати;
c.100-117, повторити слова;
Повторити числівники 1-50
Групи Гавриленко
с.94, впр.5 письмово, повторити відмінювання дієслів avoir et etre. Проекти про архитектурні пам’ятники Парижа.
Групи Троян
c.104, впр.11, відповідати на питання усно;
c.95, с.100, повторити таблиці неправильних дієслів;
c.84-104, повторити слова; Повторити числівники 1-50
Групи Гавриленко
с.61, впр.3,4 читати, переклад письмово в зошиті. Повторити числівники до 100, повторити дієслова aller, faire .
Групи Троян
c.161-168, повторити слова;
c.82, текст читати, перекладати; Повторити слова; Повторити числівники 1-50
Групи Гавриленко
с.102 чит., с.104 читати і перекладати. Словник підручник с.185 Повторити часові конструкції future proche,present continu,passe immediat.
Групи Троян
с.119, с.216 (Уроки 33-34), читати, перекладати тексти;
Повторити слова; Повторити числівники 1-50
Групи Гавриленко
Написати і вивчити твір "Мої зимові канікули".
Групи Троян
c.76-98, повторити слова; c.107, впр.14; с.189 (Уроки 25-26), читати, перекладати Повторити числівники 1-50
Математика 5а, 5б:
§5, пункт 30 – повторити. №813, 814, 816; пункт 31 – опрацювати. №829, 832.
: Вивчити §32 №852, 854, 857, 861,863,865
: Опрацювати §38.
: Повторити §37 Підготуватися до контрольної роботи с.184, завдання для перевірки знань
: с.184, завдання для перевірки знань
Алгебра : с.132-135, №766,768,776,778.
: с.160-163, №857,859,860,861,863.
Опрацювати §15,16. : Повторити §14 Вивчити §15 Виконати самостійну роботу. c.191 Вправи 2(1), 3(1,3), 4(1,3) c.204 Вправи 1(1,2), 2(1,2), 3 (1) Підготуватись до контрольної роботи c.210
: Опрацювати §14.
: Повторити §14 Вивчити §15 c.191 Вправи 2(1), 3(1,3), 4(1,3), 5(1) c.204 Вправи 1(1,3),2 (1,3),3 (1,3) Підготуватись до контрольної роботи c.210
Опрацювати §22,23. п.26 повторити; №26.11
Геометрія : с.87-90, №260, 261, 262, 266, 267.
: §2, пункти 9-11, №262, 263, 266, 267, 224, 241, завдання «Перевірте себе» на с.97.
Опрацювати §12 -17. Підготуватися до контрольної роботи. : Повторити §14 Підготуватись до контрольної роботи 694,635,637
: Опрацювати §15.
: Повторити §14 Вивчити площі трикутника за радіусом вписаного та описаного кіл Підготуватись до контрольної роботи 694,635,637 Задачі, що були задані (умови в зошиті).
Опрацювати §11. п.30 повторити; №1177; 1180; 1189.
Історія Мій Київ: прочитати с.58-66; Історія України: прочитати §12, 13 Всесвітня історія: прочитати § 39,40; Історія України: прочитати §16, повтор. §12–15;
Всесвітня історія: прочитати §19, повторити §18;
Історія України: прочитати §27–28, повторити §26;
Всесвітня історія: прочитати §19; повторити §15;
Історія України: §16-7 повторити, практ. заняття 4 -письмово в зошиті.
Всесвітня історія: §14 повтор., §15 опрацювати
Правознавство: практ. заняття 4 (с.118), §16 опрацювати
практ. заняття 5 с. 124-125 письмово в зошиті.
Історія України: §12-17 повтор., написати ессе (теми на с.129)
Громадянська освіта: §31-32
Всесвітня історія: §6-12 повтор., підготуватися до практичного заняття с.131-133
Історія України: підгот. до контрольної, опрацювати теми 19-20
Всесвітня історія: §15-18 повтор., опрацювати §18–19
Фізика Вивчити матеріал по контрольних запитаннях §18 с.125, §19 с.132 Виконати впр. 18(2-5), §19(2-5) Повторити опорний конспект §19-22 Вивчити матеріал по контрольних запитаннях §26 с.173, §27 с.177 Виконати впр. 26(1,4), впр 27(5). Підготувати повідомлення про АЕС, ЧАЕС Вивчити матеріал по контрольних запитаннях §28 с.174, §29 с.179 Виконати впр. 28(3-5), впр. 29(2-5), доробити задачу в зошиті Прочитати §61. Вивчити опорний конспект. Виконати задачі в зошиті
Хімія Опрацювати §15,16. Відповідь на запитання с.86, завдання 3.
Біологія §31 (с.134) §17-23 §29-31 (с.125-126 Задачі №5-7)
Осн. здор. §18 (с.104 ситуаційні завдання) §19 (с.97 Моделюй-набувай життєвих навичок) §16 (с.66 Моделюй-набувай життєвих навичок)
Мистецтво М. Назарець «Ми-козаки». Замальовка з натури квітки у вазі чи кімнатної квітки у горщику. с.110-112 Намалювати композицію побутового жанру. Тематика на вибір: «Свято», «Сім`я на відпочинку». с.134-136 Виконати проектний ескіз транспортного засобу або побутової техніки. с.118-121 Створити власний диск «Музика бароко». Повторити §17-19 Створити сюжет німого кіно, підібрати музику, яка доцільно озвучить вашу гру. с.96-105
Труд. навч. Закінчити роботу проекту «Лялька мотанка». Продовжити працювати самостійно над проектом за обраною схемою. Робота над проектом «Ловець снив». Обмотати коло. Придбати матеріали і фурнітуру для проекта «Спідніця» або «Геометричні фігури 3D». Робота с джерелами інформаціі. Перегляд майстер-класів згідно проекту. Добір матеріалів по виконанню проекта.
Географія §34(35) «Візитка» Антарктида §34; §35 §24;25 (відповіді на питання)
Природознавство Опрацювати §29,30
Екологія Опрацювати §12
Захист Вітчизни 10 (дівчата) Опрацювати конспект. Підготувати повідомлення на тему: «Опіки» 11 (дівчата) Опрацювати конспект. Підготувати повідомлення на тему: «Перша допомога»

Школа - це передусім учитель. Особистість учителя - наріжний камінь виховання.   Василь Сухомлинський.
Головна
Колектив
Новини
Для батьків
Навчання
Досягнення
Символіка
Події
Співпраця
Галерея
Контакти
Посилання

Розробка та підтримка сайту Заворотняя Т.М.
Яндекс.Метрика